till startsidan

Mellandagsrean var en besvikelse!!

Hejsan svejsan! Jag är så himla trött idag alltså! Nu sitter jag i sängen och har precis kollat på TV, och  nu sitter jag vid datorn... Mellandagsrean var en stor besvikelse. Allt, precis allt var utplockat, hur kul var det liksom? ag köpte två par trosor från Vero Moda, Pieces heter dom och kostar bara 49 kronor. De är som Björn Borg, fast de är mycket billigare och de har mycket fler modeller! Det blev två stycken med fina mönster och kul kant. Eftersom att man ser lite extra brun ut då, vilket behövs i den här kylan i gråa Sverige. Här är den inte ens vit! ): Jag köpte också lösnaglar. Köpte dom på Kicks, de kostade 90 kronor och var från Depend. De var ganska korta, så att de ser lite naturliga ut iallafall. Jag får ju passa på med lösnaglarna nu. När det riktiga livet börjar igen, med gymnastiken och allt fungerar lösnaglar inte alls bra!
Ikväll ska jag först kolla på Körslaget. Det är ju ganska fånigt, men ändå är det bra! Sedan klockan halv tio blir det IshockeyVM, Ishockey, juniorer (killar), med pappsen. Sen blir det väl lite mer bloggande och sedan kanske lite film, sen läggdags!
Imorgon ska jag vara med Towe igen, och vi ska nog sova över, så det blir ju roligt. Äntligen, det var länge sedan nu.
Nu måste jag faktiskt gå ner och "sociala" mig lite med de övriga in the family. Har ni märkt att jag älskar att blanda engelska och Svenska? Det är verkligen en perfekt kombination! PUSSAR! <33

Kommentarer
Postat av: Ceci

emmouw!!!

haha tack gmn!

men du, licksom jag har lite fler bilder!

ska jag skicka dom till dig elr?

vad vill du min söta ängel!<3

älskar dig meest!

/Ceci<3

2009-01-03 @ 20:14:42
URL: http://ceci.blogg.se/
Postat av: henna

åhh :D tack så mycket. svar kommer upp senare :D

2009-01-03 @ 20:44:22
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0