till startsidan

Munkar, fika och jag är kändis!

Hej mina vänner! Nu är jag verkligen super trött efter att ha varit på träningen, men jag ska försöka sumera dagen så gott jag kan!
Det har hänt mycket. Jag, Towe och Anna har varit hos en munk och intervjuat för ett skolarbete, han kunde inte Svenska så vi fick prata engelska, det var väl mest jag som pratade, menmen. Det gickk bättre än väntat ialf!
Vi har också haft bild och det var så tråkigt att jag Towe och Anna satt och höll på med något HELT annat!

Ja, som sagt, ni ser hur det ser ut! HEMSKT!
Efter att vi hade varit hos munken åkte vi och fikade lite i centrum, det var supergott och jag åt någon slags chokladmousse-tårta som var jätte god, (men dessvärre väldigt dyr)!

Mumsig fika, men vi lyxade inte med drickan, vi fick gratis vatten!
Såg ni idrottsgalan? Den som vann Årets Nykomling, (Sara Sjöström), känner jag, eller känner och känner, min syrra och hon tränar simning tillsammans i samma grupp och ibland brukar Sara vara här´, så jag är ju lite känd jag med då? (Kanske inte, men jag tänker så, det kan jag leva på resten av veckan, hihi)
Nu ni ska jag gå och snarka lite, fast egentligen snarkar jag inte, tror jag?? Äh, kanske, jag får väl lyssna när jag sover, jag berättar imorgon! PUSSAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0