till startsidan

Otroligt töntiga det här året? (!)

Helluu! Jag är inte så trött idag, men jag måste liksom somna tidigt, för imorgon kommer det bygg-arbetare typ 7.00 och jag lovar att jag kommer vakna och jag vill liksom inte vara jätte trött imorgon och gå runt som en zombie!
Denna kväll har jag kollat på nya säsongen av Top Model. Visst var dom bara så otroligt jätte töntiga i år? Verkligen speciellt töntiga. Men ändå så älskar jag att kolla på det, but I don´t know why! Jag förstod inte riktigt  hon/han som var en kille men hade födds som en tjej, hade han/hon gjort en massa oprationer, asså var hon/han typ transvestit, eller var det hennes naturliga utséende? Någon som vet? Jaja, coolt att våga vara med iallafall....
Sedan kollade jag på ett program på 5:an det var två avsnitt från 20.00 - 22.00, fast jag så ju bara det andra eftersom jag kollade på Top Model. Jag kommer inte ihåg vad det hette, men det var som Project Runway, fast man skulle göra frisyrer. Det var väldigt bra, fast jätte likt Project Runway dock, nästan lite för likt!
Imorgon tror jag att jag ska göra en liten "Veckans Blogg-tävling". Inget jätte stort, men roligt! Så gå in då ifall du har någon du vill nominera! :D PUSS! <33 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul med veckans blogg! skulle gärna bli nominerad, hihihihi!

2009-01-06 @ 22:56:27
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Snygg header ;)



/ En tjej i storstan

2009-01-07 @ 00:54:29
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: Ok jaa det tycker ja med allt eller inget hehe!

2009-01-07 @ 07:34:16
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0