till startsidan

Popcorn, Beck, godis....mums!

Godmorgon alla söta läsare!
Har alla sovit gott? Jag har iallafall sovit super gott. Just nu sitter jag i sängen och Sara ligger och snarkar i sängen bredvid. Jag ska väcka henne snart, eftersom att hon inte gillar att sova länge så bestämde vi att jag skulle väcka henne typ 10.00.
Vi hade det jätte mysigt i¨går. Vi kollade på Let´s Dance och skrattade som tusan åt den där Carl Jan . Fin-smakaren! Så himla töntig asså! Vi kommer alltid säga:
-Nej den försvann! Med den där töntiga rösten! Hihi.
Jag tycker att Morgan Alling ÄGDE! Han var ju fan skit bra ju! Jag tänkte liksom att han skulle säkert vara lika dålig som de andra, men han kom ju in och sopade banan! Laila Bagge var också bra, men det var ju liksom väntat, så inte så jätte roligt dock. BlondinBella var inte alls så bra som jag hade tänkt mig. Hon är ung, fräsch, liksom, HON KUNDE JU INTE DANSA! :D       Vem var er favorit?
Efter Let´s Dance poppade vi popcorn och åt vårt godis som vi hade köpt. Vi kollade på en Beck film. Vita nätter hette den. Den var inte så jätte bra, lite seg men annars okej! Sedan bestämde vi oss att kolla på en annan Beckfilm till. Då blev det Kartellen, som jag typ kan utantill, eftersom att jag har sett den två gånger den senaste veckan!
Vi orkade inte sova så vi la oss och prata istället. Vi somnade ganska tidigt, ca 1-halv 2.  Det blev tyvärr ingen Saw film, som vi hade taddal (läs baklänges) ned, fast den blev inte klar, så den får vi se idag då!
Nu ska jag nog ta och väcka Sara! :) PUSSAR! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0