till startsidan

Skvaller!

Jag har bara haft sex med några stycken" Paris Hilton berättar hemlisar om sitt intima liv

Paris Hilton avslöjar för tidningen Glamour Magazine att hon bara har haft sex med ett fåtal personer. Anledningen? Hon tror på att hålla på sig för att vinna respekt hos en kille.

Arvtagerskan har gjort sig ett namn som en riktig mansslukerska, men själv hävdar hon att det med merparten av hennes före detta män bara handlat om kyssar.  

- Jag har bara haft sex med ett fåtal personer. Folk hittar på historier, men oftast så hånglar jag bara, säger hon.  

- Jag tror att det är viktigt att vara svår att få. Ingen vill ha en fejkad Pradaväska, de vill ha en helt ny väska som ingen kan få och som är den dyraste. Om du ger med dig så kommer en kille inte att respektera dig; han kommer att vilja ha dig mycket mer om han inte kan få dig.


Kommentarer
Postat av: Misha

Med det uttalandet tror jag hon gör alla snubbar hon faktiskt har legat med lite lessna i ögat. Paris Hilton har förlorat all trovärdighet för länge sen i media, varför ska man tro på henne nu?

2009-01-10 @ 12:47:58
URL: http://endlessnessego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0