till startsidan

Towe är storasyster!

Hallu!
idag har det tyvärr inte blivit många inlägg. Jag kan säga att jag har haft fullt upp! Jag har ju vart i skolan (oj bara en så sak!), efter skolan var jag med Towe och jag måste bara säga ett STORT GRATTIS till kära Towe som har fått ett litet syskon! ååh, gud så kul! Och jag måste ju säga att jag är stolt eftersom att jag var med när Tows fick veta det! Så skojsigt iallafall,.
Sedan har jag ju tränat! Det tar ju en del tid och så, men det är ju roligt också, så det är det värt! vi gjorde mest diagonaler. Det vill säga man gör olika kombinationer av typ dansgrejer på diagonalen. Jag vet det låter krångligt, men det är faktiskt jag som är dålig på att förklara. Så, My bad!
I skolan åkte vi till biblioteket och jag lånade faktiskt en bok, till skillnad från vissa Towar som inte lånar någon ALLS, skaru ha IG eller? HAHA!
Jag kan säga att svaret på Dagens Sant eller Falskt-fråga var Sant, En ankas kvackande ekar INTE. Märkligt och ingen vet varför men det är iallafall s¨å det ligger till!
Jag har också satt plåster på nästan alla mina fingrar för att hindra mig från att bita på dom. Då får jag nämligen en kamera! så det är hårdkörnning som gäller nu!
Godnatt och en massa PUSSAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0