till startsidan

Träningsverk som f'n

Godmorgon sötnosar!
Idag är det fredag, gud vad skönt! Jag älskar fredagar. Det är slöjd i skolan. På fredagskvällen vet man att man har en hel skön helg framför sig. Korta dagar i skolan. Mest roliga ämnen. Toppen bara!Tycker inte ni?

Någon som har något tips över hur man ska äta på morgonen ifall man är så trött att man inte orkar äta? Finns det något som man kan äta även fast man är dötrött och mår lite illa? Isåfall, snälla kommentera och säg vad det är , för det skulle verkligen behövas. Just nu tar jag bara lite saker och pressar i mig för att jag måste, annars blir jag så trött senare på förmiddagen.
Jag har såklart fått träningsverk nu. Usch, I knew it. Jag skulle ha strechat mycket bättre efter träningen igår. När det gäller mig så brukar det oftast bli lite slarv med sånt, eftersom att jag inte tycker det är så jätte roligt. Men jag ångrar mig nu! ;)
Idag ska jag kanske gå på bio. Jag vet inte riktigt när de går. Vi tänkte se på typ allt flyter eller något. Fast jag ville se Wallander, så vi får se hur det blir.  Men jag vet inte om jag riktigt orkar det.
Annars kanske jag kan vara med Tows? Nejuste, hon skulle ju på match idag, visst ja! TUSAN OCKSÅ!
NU ska jag nog börja ta åp mig lite och sminka mig. Det blir säkert något fler inlägg sen! PUSS! <33

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nice med träningsvärk :)

sv: tackar ås hjärtligt!

2009-01-09 @ 07:44:42
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: annica

sv. åh tack :)

2009-01-09 @ 08:11:14
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0