till startsidan

2009 första skoldag!

God morgon!
Det blev alltså 78 unika besökare igår, och 143 st sidklick, varav 5 av dom är jag! Men ändå, vad glad jag blir att det går så bra! Jag jobbar mig uppåt. Vi får se ifall det blir lika många idag, jag menar, de flesta har ju skola, så då är det väl lite svårt att gå in, men det blir säkert några stycken iallafall!
När jag gick upp i morse var jag så himla trött, ´men jag var ju tvungen att gå upp så jag kämpade mig uppåt, (eller nedåt eftersom att köket just nu äär på nedervåningen!) Jag var inte alls hungrig, men var också tvungen att äta så att jag skulle orka med första dagen i skolan! Så det fick bli lite kräm och mjölk med Start. Ganska gott faktiskt, fast oooonyttigt!
Jag hade också superont i magen, men nu har det gått över. Skönt!
Jag har gjort mmig iordning och allt är nästan klart så jag kanske hinner med något litet skvaller eller så! Fast jag ska ju gå gabska snart, så vi får se!  Jag skriver efter skolan igen! PUSSAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0