till startsidan

Tjäna pengar på hickning?

´Godmorgon! Det här kanske blir ett ganska kort inlägg eftersom att jag ska åka och shoppa IGEN med Towe. Fast det var ju ganska länge sen nu eftersom att jag har varit borta och åkt skidor... Det är ju mellandagsrea så  man får ju verkligen ta och passa på nu.  Vi kommer säkert ha det jätte roligt! Ikväll ska jag nog fixa Cecis blogg!
Jag är förresten jätte glad över min header, jag har fått några kommentarer om att den var fin, så det är ju roligt. Den är väldigt annorlunda ifrån mina gamla headers, men det är ju roligt att exprementera lite och se vad det blir! Men jag tycker den blev bra? Någon som håller med?

Jag har hicka, det är asjobbigt...Jag kan inte sluta hicka. Fast pappa och jag kör en tävling. Jag får 50 öre för varje hick och jag ligger på 20, alltså 10 spänn, wooohooo! Hahaha, vad kan man liksom göra för ynka 10 spänn? Om jag bara hickar sådär 2000 gånger får jag 1000 spänn! Det skulle jag verkligen kunna göra något med! :D Det kanske skulle bli mitt yrke? Hicka?
Nu ska jag kolla lite på O.C. Sedan sticker jag och Towe och shoppar lite. Sedan kommer vi tillbaka senare. PUSSAR! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0