till startsidan

Vi eldar upp NO-salen!

Hejsan!
Hur har ni haft det idag? Själv har jag haft det bra! En skön och lugn dag. Bara sköna saker i skolan, matte, Svenska, NO, idrott, ja lite sånt. Efter skolan gick jag och Towe hem till mig, eller vi tog rättare sagt bussen, lata som vi är.
Vi började med att spela lite World Tour, men började senare kolla lite på Beck, men vi hann inte klart för att Towe skulle hem.
Jag har varit duktig, för att jag har gjort lite Spanska, NO och engelska, bara en massa läxor nu när man har börjat skolan. Usch, jag hatar läxor, varför ska det alltid vara en massa läxor, det är ju inte direkt som om jag blir sådär super smart av det
Jag kollar på top Model och blir extremt irriterad på den där Marjorie. Det ända som kommer ut från hennes mun är värkligen negativt, jag var skit dålig, jag kommer åka ut, bla, bla, bla! Men idag var hon ju också dålig, men när hon är negativ blir det ju också¨dåligt, hennes psyke förstör hennes dröm, -att bli top model.

Anna sitter koncentrerad som FAN på NO:n, vi exprementerar och höll på att elda upp hela salen.
För vi satt och släppte ut en massa gasol och hade inga tändstickor.
Nu ska jag fortsätta kolla på Top model. PUSSAR MINA SÖTA LÄSARE! <3

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: visst är den snygg:)

<3<3

2009-01-21 @ 21:21:37
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Aldona

Usch läxor är typ det värsta som finns! Vilken klass går du i?:)



jag har haft en bra dag ^^ KRAM

2009-01-21 @ 21:23:59
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: Ceci

ÅHH jag vill tillbaka till sports camp, asså gud vad kul det var, bästa! sista veckan i sverige spendera jag med er och jag ångrar inte en enda sekund! jsag vill tebax!

2009-01-22 @ 00:35:59
URL: http://ceci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0