till startsidan

Visar bröst och strippar?

Hello my friends!
Idag har jag shoppat! Det var längesen, hm...kanske inte. Typ fyra dagar senn jag köpte 1 ton kläder, but I love shopping.
Jag och Towe hade det jätte roligt, det var värkligen kul. Vi drev runt lite, shoppade mycket, bilder lägger jag in senare ikväll. Jag köpte två tröjor från Gina, 1 BH från H&M, lite smink, också från H&M.
Det var så himla roligt när vi var på H&M, för Towe bah:
-SHIT, vilken jävla snygg tröja då! Och pekade på en orange-vit skorta som var så exremt ful, men Towe skämde ut sig, för det stod en och kollade på den och testade den lite smått och Towe typ skrek det, så nu vet den som testade skjortan Towes åsikt, superbra. Hon skulle behöva veta min åsikt också, för skjortan var allt annat än snyggt. Vilken style man kan ha, men det är väl kul att alla har olika smak, annars skulle det ju bli jäkligt tråkigt.
När vi väl skulle åka hem missade vi bussen, surprise! Towe, vi missar ju alltid bussen, vi måste lära oss, det är verkligen katastrof. Jag behövde komma hem och orkade inte vara i centrum i en timme till. Men vi hade tur den här gången, Towes mamma kunde hämta oss, så vi slapp vara i centrum i en timme till. Tack Marie, det var verkligen snällt!
Nästa gång går vi serriöst en halvtimme innan bussen går! Det största problemet är att vi aldrig kan lära oss, vi gör samma misstag hela tiden, senast i måndags, vi är ju hopplösa det måste ske en förbättring, NU!

'förlåt för många svordomar i detta inlägg, men jag kunde faktiskt inte låta bli. Det är inte för att jag tycker det är coolt, eller är van eller något, men jag tycker att man uttrycker sig lite bättre då, I´m sorry...

Jag har kollat på Let´s Dance och Morgan, Laila och typ några till är bäst. Men jag fattar inte varför Magdalena Graaf ska ha sånna kläder hon har. Ni som såg förstår vad jag menar, hon har en genomskinlig tröja so visar upp hela hennes bröst, visst, hon kan visa upp sina bröst om hon vill, det är ju inte direkt som om jag bryr mig, men är Let's Dance verkligen rätt program då? Det tycker inte jag. Det kan hon göra någon annan gång, men snälla i Let´s Dance ska man väl dansa, inte visa bröst och strippa som hon gjorde förra gången. 
Det känns bara onödigt.

Bilder kommer senare, i samma inlägg, så ifall du vill se kläderna får du faktiskt kika in lite senare, okej? PUSSAR, och för er som inte kollar in någon mer gång säger jag god natt och sov gott till! <3


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar; ja jag ha klarat mig utan det nu :) awuuuee jaa taack hahaha :)



va gör du då?

2009-01-23 @ 22:15:57
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Helena

Håller helt med dig, såg inte programmet idag!Ha en fin helg!

2009-01-23 @ 22:34:28
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mkt :) hugs!

2009-01-23 @ 23:10:12
Postat av: Aleks

Tack, jag hade det jättejätte roligt :D

2009-01-23 @ 23:59:05
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nämen oj, tack så jättemycket<3 Jag brukar gå till frisören och så fixar hon håret:D!

2009-01-24 @ 11:21:01
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0