till startsidan

Jag är ganska uttråkad!

Namn: Emma
Vad drack du senast: Öh, vatten när jag borstade tänderna.
Vad gjorde du igår kväll: kollade på film, smällde raketer och hade trevligt.
Hur många hamstrar har du haft: två om man räknar med syrrans också.
Vad ska du göra i kväll: jag ska kolla på film.
Vad ska du göra i morgon: ingen aning, kanske vara med Towe?
Senaste inköp: Hyrde en film och köpte tuggummin.
Senaste film: Hur man blir av med en kille på tio dagar.
Vad har du i ditt fönster: Två krukor, en massa ljus och en julstjärna.
Tycker du om att cykla: Jaa, när det inte är uppförsbackar
Vem sov du över hos senast: Amanda
Vem sov över hos dig senast: Amanda
Vad ska du göra nu: snart kolla på en film.
Vad ska du göra sen: sova kanske?
Vem träffade du sist: familjen. Vi bor ju i samma hus?
Vem skulle du vilja träffa nu: Ceci, Towe.
Sjunger du i duschen: Såklart, i smyg såsär, fast ganska högt då!
Vem ringde dig senast: Towe älsklingen.
Vem ringde du senast: Kommer inte ihåg, säkert Towe.
Hur länge sov du inatt: från halv 4 till 12.00, räkna ut själv, ifall det är så viktigt!
När ska du gå och lägga dig ikväll: Ingen aning, när jag känner för det!
Vad gjorde du för tre timmar sen: Kollade på en film
Vad skulle du vilja göra nu: Kunna somna.
Person du kan lita på till 100 % : Oj, det finns så många.
Har du badat i år?: Vem har inte det?
Hur många syskon: 1, det bästa man kan ha!
Känner du någon som heter likadant som dig?: Jupp, många.
Morgontrött?:  MMMM, tyvärr!
Nuvarande hårfärg?: Ljusbrunt med blonda slingor.
Riktiga hårfärg?: Har min rikiga, förutom slingorna.
Ögonfärg?: Blue.
Vad läser du för bok nu?: Typ tio stycken samtidigt.
Humör just nu?: Pigg, men ganska glad.
Vad har du för parfym idag?: Escada....
Vill du ha barn?:  Såklart, fast inte nu :)
Hur stort är ditt rum? Medel.
Har du tv/dator i ditt rum?: Ingen TV, fast på min dator finns det TV, fast jag har ingen box.
Hur många converse allstarskor äger du?: Hmm, inga just nu. Mina två andra är för små.
Brukar du vara osminkad i skolan?:  naaj, men det händer väl.
Skostorlek: 36/37

I hope you now more thah you did before you read this! Kisses!

Kommentarer
Postat av: Bea

hehe jaja :P har du fått en bra start på nya året? kram

2009-01-02 @ 06:41:07
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: regina

länge sen emma ! känns som de inte alls va länge sen vi va på sc :O.. vi måste va nån dag :) höhö.

2009-01-02 @ 15:54:49
URL: http://reginaz.blogg.se/
Postat av: henna

sv: nejdå :D var jätte nöjd med svaren :D

2009-01-02 @ 16:31:04
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0