till startsidan

Jag är så himla glad!

Vad glad jag blir att det är många folk som röstar. De flesta har röstat på Julia, men det kan ju bero på att hon är den enda som har hunnit skriva ett inlägg där hon har en länk till min blogg! Så det är inte kört för er andra, ni har lika stor chans ni med. Men grattis till Julia så här långt måste jag ju säga iallafall! Det ät så roligt att det är folk som vill rösta! Ååh, jag kan inte sluta vara glad! :D
Jag har också fått väldigt många besökare idag! Jag har haft 62 stycken besökare hittils (och än är ju inte dagen slut inte), och 123 sidklick, varan 5 av de är jag själv, så 118 gånger har min sida visats för andra folk än jag idag! Kul va? Jag vet att det inte alls är mycket om man jämför med väldigt många andra. Men det är bra för min blogg, och jag kämpar mig uppåt, en dag kanske jag har jätte många besökare!
Jag har inte gjort så mycket sen senaste inlägget. Bara kollat på The Hills, Brottsplats USA, Room Raiders på MTV och sedan Top Model. Så mycket TV-tittande, usch jag måste dra ned på det och göra något annan någon gång, kanske läsa eller något sånt! Det kanske blir ett litet nyårslöfte. Jag ska inte sitta vid datorn och TV:n så mycket, utan göra annat än att sitta och kolla på fyrkantiga skärmar.
Oroa er inte för att jag ska skriva färre inlägg! Det är inte dom som är problemet, det är att efter jag skrivit ett inlägg, som inte ar så lång tid, sitter jag alltid kvar efter och gör något annat! Jaja, nog med tråkiga och stressande saker.
Imorgon kanske vi får tillbaka ett prov och en STOR inlämning, det är väl kanske inte jätte kul, men jag vill ändå ha det, eftersom att det känns som om jag lyckades ganska bra!  Jag får ju också träffa alla kompisar.
Snart är det ju typ helg igen, sköönt. Tyvärr har det inte blivit så många inlägg idag, eftersom att jag inte har så mycket att ta kort på och imorgon blir det kanske svårt att hinna med så mycket bilder eftersom att jag alltid sitter vid min bärbara när jag inte har tid och jag har ännu inte lärt mig hur man lägger in bilder på denna sötnos, men ta det lugnt, för det kommer, I promise! Jag skriver mer imorgon bitti! PUSSAR ALLA SÖTA! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0