till startsidan

Vem åkte ut?

Nu är jag så otroligt trött att jag kunde somna nu direkt sittandes. Jag kommer nog somna fort. Det får nog bli till att svara på era kommentarer imorgon, för idag orkar jag verkligen inte, det finns inte på världskartan just nu! Så imorgon bitti.
Jag såg faktiskt inte vem som åkte ut i Let´s Dance, jag och mamma låg och kollade på Bones och sedan när den var klar och jag stängde av slutade det precis, jag trodde att det började då så jag bah: PERFEKT! Men då var det ju tyvärr slut, och det stod inte på text-TV, så snälla någon, säg mig, vem åkte ut? Jag vill ju veta!
Imorgon bitti skriver jag igen och svarar på era kommentarer, så glöm inte att gå in imorgon igen!
God natt, sov så jätte gott, det ska iallafall jag göra! PUSSAR! <3

Kommentarer
Postat av: F E B B

Ja det löste sig med mamma iallafall :) Åh tack gumman, det värmer att du skriver så!

2009-01-17 @ 14:56:58
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0