till startsidan

We are all the winners.....

Godmorgon! Ska jag berätta en rolig sak? SVERIGE VANN OCH SKA MÖTA CANADA ELLER RYSSLAND I FINAL I JUNIOR VM FÖR BOYS!!! Jag blev fett glad. Hoppas de spelar mot Ryssland, för förra gången de möttes vann ju Sverige med 5-0 , så I HOPE! JAg är igentligen inte så intresserad av Ishockey och fotboll, eller VAR, nu är jag typ fett intresserad och kollar varje gång det är Sverige! Hehe!

Wiiihaaa! WE ARE ALL THE WINNERS, WE ARE ALL THE BEST......
Nog om sport. Idag ska jag inte göra så mycket på dagen, eftersom Towe skulle åka på ishockey klockan 2 och hon hade precis vaknat, så  vi tyckte inte det var någon idé att vara. Men när ishockeymatchen är slut kommer Towe och hans fader och brorsa och hämtar mig. Sen slaggar jag där, mysigt va? Jupp, it is...
Så vad ska jag göra under dagen då? I have no idea, jag får väl kolla på en film, kanske O.C. och kanske baka lite. Sen borde väl nästan hela dagen gått. De blir alltså en mys-dag, tills Tows kommer.
Nu tror jag nog att jag ska gå ner och checka läget! PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: Henna

nu finns alla svar på frågorna i min blogg :)

2009-01-04 @ 13:27:23
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0