till startsidan

2008 kommer jag minnas som ett bra år!

Hejsan! Jag har precis kommit hem och kollar på Blonde and Blonder, den är så jävla skön asså! Hyr den, ladda ner den, köp den....whatever, bara SE DEN!!!! Jag har också kollat på Over her dead body, som också var sjukt rolig! Den är också ett måste. Jag har också ätit mat och nu sitter jag här med en stor skål godis, lite iskall sprite och en full skål med popcorn. Helt ensam, ´men inte så värst dåligt måste jag erkänna! Men den skulle ju såklart blivit bättre med Amanda!
Nu är det bara 50 minuter kvar på år 2008, så njut så gott ni kan och slösa inte bort den här tiden! Jag önskar er ett gott nytt år och hoppas att ni alla kommer få ett bra nästa år! Är jag konstig, är det bara jag som tycker det är sorgligt att lämna år 2008, jag tänker att liksom 2008 aldrig kommer komma tillbaks. Usch, jag får det att låta som typ, Titanic, asså jag menar lika sorgligt som Titanic. 2008 kommer jag såklart minnas som ett bra år! Men 2009 kommer bli bättre!
Det här blir DEFENETIVT det sista inlägget för det här underbara året! För nu ska jag gå till våra grannar och äta efterrätt! PUSSAR ALLESAMMANS!!!!!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

tack dessamma :)

2009-01-01 @ 13:48:53
URL: http://gabriellamelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0