till startsidan

Jag vill ha helg, NU!

Godmorgon sweeties!!
Jag vaknade halv 7 och undrade varför jag vaknade så tidigt, men jag tänkte att det var lungt eftersom att det var helg, men icke sa nicke, det är ju måndag kom jag sedan på. Jag skulle gå upp klockan tio i 7, men jag bestämde mig för att somna om, så efter lite dryg 20-25 minuter senare kom pappi och väckte mig. Jag orkade inte vakna så jag somnade om till 7.00, men sen var det dags att vakna!
Idag slutar jag (förhoppningsvis) klockan 11, om jag blir godkänd d.v.s, och det hoppas jag ju att jag blir! Om allt går som det ska åker jag, Anna och älskling Towe åka och shoppa lite, jag MÅSTE köpa julklappar!
Jag tror att jag kommer hem innan träningen, vi får se. Fast det tror jag ju, om vi inte shoppar allt för länge!
Nu ska jag fixa iordning mig lite, fast jag är ganska tidig i planeringen hittils! PUSSAR´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0