till startsidan

Snart är det jullov!

Gud, imorgon är det jullov!! Jippiie. Förhoppningsvis behöver jag inte sitta hela dagen (de andra får gå hem kl. 10.00) eftersom jag inte var med på kockduellen så måste man sitta kvar, men jag har ju ingenting att göra, så vi får väl se!
Efter skolan ska jag och Towe iallafall åka in och köpa present till jack, eftersom han hade köpt till oss, jag tror att jag ska köpa några ( fula?) kalsonger, med typ Spiderman på, eller blommor, något sånt, thahah!

Igår var det som sagt avslutning på gymnastiken. Det var superkul. Vi lekte en massa lekar, åt en massa bakelser och jag (delat med Amanda, men det behöver vi ju inte nämna), vann närvaro-tävlingen och fick en supergullig kopp, med godis i. Tar kort sen!
Men nu ska jag göra mig iordning! PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0