till startsidan

Lite stressigt liv just nu!

Gud det är verkligen stressigt just nu. Vad skönt det ska bli med lite lov, bara slappa, fast jag ska ju åka skidor, men det är ändå skönt. Inga läxor, inga måsten, man bara gör som man vill! Jag hann ju tyvärr inte skriva igårkväll och det är ju lite synd, jag förstår ifall bloggen blir tråkigt då, men skolan och träningen kommer först och som sagt är det ett prov idag som jag övade till igår, men provet sitter stenhårt iallafall!
Igår var det verkligen en tråkig dag i skolan. Först kom en polis och typ visade lite vad han hade på sig och vad det innebar att vara polis o.s.v. Det var väl helt okej, inte roligt, inte tråkigt, men ett bra sätt att slösa skoltiden på, hahah! :)
Sedan hade vi lite Engelska, vi skriver en recention om filmen vi såg, Morden i Midsumer - The Animal Within. Den var bra fast ganska seg!
Vi hade sen musik, då sjöng vi en massa schlagerdängor, ganska roligt faktiskt! Ikväll hinner jag skriva mer och jag hoppas jag kan ta lite bilder idag! PUSSAR, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag skulle säga att Twilight är bra :) ^^

2008-12-17 @ 09:18:21
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sv: Tack detsamma :)

2008-12-18 @ 02:42:56
URL: http://veronicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0