till startsidan

Ut med det gamla, in me det nya!

Hallojsan! Amanda gick precis ut genom dörren och jag sitter här och har tråkigt. Jag kommer få fira nyårsafton helt själv! Eller med mamma och pappa och våra grannar. Syrran har fest här hemma och våra grannars barn ska till syrrans fest, så jag och ett par gammlingar, wiihhaaa, jag ser verkligen fram emot det. INTE!!!!!!
Jag antar att jag får göra det bästa av situationen.  Jag har ju iallafall hyrt och taddal (läs baklänges) ned  några filmer, sen har jag ju godis, popcorn och en massa annat mums. Så det får väl bli okej iallafall. Nu slänger vi ut det gamla året och in med det nya! Det ska bli ett BRA år. visst?
Jag och Amanda har inte gjort så mycket idag. Vi har spelat lite spel, kollat på ett Bonesavsnitt och ja, spelat lite singstar mm.
Nu ska jag skriva klart era sista frågor.
Fråga 1. Vad är ditt roligaste minne?
Ooj, fy vilken svår fråga. Jag har så många bra minnen. Det dyker liksom upp fler och fler varje dag. Men ett minne jag aldrig kommer glömma som jag upplevde väldigt nyligen var när vi hade träning, jag och tjejerna. Vi gjorde en massa akrobatik saker, haha och jag var jätte dålig på en och jag skrattade så att jag grät. Det kommer jag aldrig glömma. PS. träningen skulle varit roligare om Ceci var med.
Fråga 2. Har du några förebilder?
Ännu en svår fråga. Jag har såklart min mamma och pappa som förebilder. Jag gillar Kevin som var med i Idol, för att han var alltid så glad. Men om han är en förebild för mig vet jag inte!
Fråga 3. Vad är ditt pinsammaste minne?
Det är nog när jag var liten eftersom att jag tyckte allt var så pinsamt då. Jag var på Ica och skulle köpa köttbullar och den var såklart längst in. Jag hoppade upp på frysdisken och tappade balansen och gissa vad som händer? Jo jag åker ned med hela fejset i köttbullspaketen och gud vet vad. Alla stirrade som tusan, gissa om jag sprang ifrån Ica snabbt sen? -.-

Så hoppas ni har fått era svar besvarade nu! Är ni inte nöjda med svaret är det bara att säga till så ska jag fixa till det ni inte var nöjda med! PUSSAR! <3

Kommentarer
Postat av: Ceci

awwe, gumman!

vad synd att du måste vara ensaam!

men du om jag vaer hemma i sverige skulle jag lätt åka te dig!

grymt kötbulls minne! hahah!

emmouw jag saknar dig!

2008-12-31 @ 18:53:17
URL: http://ceci.blogg.se/
Postat av: Ceci

GOTT NYTT ÅR!

<3333333333333333

2008-12-31 @ 20:19:47
URL: http://ceci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0