till startsidan

På nio dagar har jag upplevt mycket!

Hejsan! Det var verkligen länge sedan nu! Ja, faktiskt 9 dagar sedan. På bara nio dagar har jag haft jätte roligt. Jag har åkt skidor, och jag kan faktiskt erkänna att jag blivit mycket bättre än jag var förr. Nu kan jag liksom åka på de isiga ställena också. Ja, ni som åker skidor förstår precis vad jag snackar om. Det har ju också varit julafton, vilket jag absolut inte kan missa. Underbart är det första ordet som slipper ut mig. För det var ju det det var, underbart. Vi åkte upp i bergen med vänner och åt på ett fem stjärnigt hotell, julbord alltså, det var riktigt gott, särskilt Créme brullén (stavning?).
Efter det lyckade julbordet åkte vi hem. Jag och syster började lägga alla julklapparna runt en liten prydnad som vi låtsades att det var vår lilla gran, eftersom att vi inte hade någon.
Vi ställde upp Paradis-asken, geisha, skumtomtar, toffifee, hembakta rischoklader och choklad-kola. Tyvärr var jag inte så hungrig efter julbordet, men det finns alltid plats för lite godis, särskilt på julafton. Vi började öppna klappar, och jag fick en massa fina grejer, kläder, smycken, ett par tofflor som var uppvärmbara från www.coolstuff.se eller com, vet inte riktigt, testa båda. Men sedan måste jag ju erkänna att den bästa julklappen var ju verkligen mini-datorn, rooosa är den. Jag sitter just nu och skriver på den i sängen och jag är så nöjd. Jag var som ett litet barn som precis fått den nyaste och tuffaste barbie-dockan.

     


Så, ja, det är denna pärla jag sitter och skriver på denna kväll, den 28/12 - 2008, 21.56.
Den är verkligen jätte bra och rekomenderas av thá pro Emma, haha, skoja. Fast för de som har stora fingrar är den nog inte jätte passande, eftersom tanjenterna är någon storlek mindre än vanliga, men inte mycket mindre.
Vi har suttit och åkt bil hela dagen, så familjen har gått och lagt sig, haha, jag med´. Fast jag kommer nog vara vaken ett tag till.
Snart är det ju nyår, wiiihaa! Amanda kommer förmodligen hit och firar med mig. Syster har fest och min mamma, pappa ska till vänner, och deras ena dotter ska på min syrras fest och den andra en annan fest och då skulle jag bli själv med päronen, vilket kanske inte är så kul. Hoppas verkligen att Määndiie kan!!
Imorgon ska jag kanske vara med Tows, ååh, jagh har saknat dig sötnosen min, som tusan!
En annan rolig grej är att sööti Ceci har skaffat blogg. Hon bor i Mexico och ska göra det i tre år, gissa om jag ängtar efter henne? Gå in på den, det är ett måste. www.ceci.blogg.se 

WOOOOOW, en sak till, bilderna har jag inte kunnat ladda in på datorn eftersom att den är ny och jag har inte installerat programet ännu. Men det kommer imorgon, I HOPE...Jodå, det ska nog fungera, jag har ju lov för tusan. Pussar nu mina läsare! :) Och i efterskott, GOOOOOD JUL!




Kommentarer
Postat av: Ceci

AWW, gumman, jag saknar dig så mycket meeer!

jag behöver så mycket hjälp me min blogg asåå d e sjukt haha!

som du kanske ser blev min header helt misslyckad!

hahah, jaa men så är livet antar jag!

WOW, vilken söt dataaaa!!!!

jag fick inte så mycket i jul, mamma och pappa viste väll inte var dem skulle köpa elr nått, but im happyy!haha

åhh jag önska att jag kunde fira nyår me dig!!!

saknar dig mest gumman!

glömm mig inte!

/ Din Ceci<3

2008-12-29 @ 05:08:53
URL: http://ceci.blogg.se/
Postat av: anki

är datorn bra? =)

2008-12-29 @ 18:55:14
URL: http://amatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0