till startsidan

Svar på nästan alla era frågor.

Hejsan! Jag antar att en del av er sover nu, men svaren kommer här ändå!
Fråga 1. Vilka dagar läser du dagligen?
Jag förstår inte riktigt frågan, men jag antar att du menar böcker. Jag läser böcker i stort sätt varje dag förutom lördag söndag. Ibland är man för trött, men oftast! Jag tycker det är ett bra sätt att bli trött på ifall man inte är trött.
Fråga 2.  Vad är din bästa egenskap?
Oj, vilken svår fråga, Jag är (oftast) ärlig, men kan såklart dra in några vita lögner när det verkligen behövs. Men jag är väldigt bra på att baka. Det kanske inte räknas som egenskap, men det är jag iallafall.
Fråga 3. Vilken är din sämsta egenskap?
Ibland när jag är irriterad och sur kan det oftast gå ut över andra. Det är väldigt dåligt att andra ska få lida när jag är sur.
Fråga 4. Är du rädd för någonting?

Visst är jag rädd för något. Jag är ganska rädd för mörker, jag tycker det är obehagligt. Jag är också rädd för döden. Även fast jag är så ung, fast det är nog många i min ålder som är det.
Fråga 5. Har du någon favoritfärg?
Jag gillar många färger, och det beror helt på olika saker. På kläder gillar jag mycket grått, svart, men också mycket färgglatt, så det kan jag inte riktigt svara på.
Fråga 6. Vilken blogg läser du mest?
Jag läser ofta Kenzas blogg. Också mina vänners, för att veta vad de håller på med. Ibland fastnar jag också för olika bloggar som jag läser regelbundet ett kort tag.
Fråga 7.  Vad är ditt favoritplagg?
Jag älskar stickade koftor, med tights eller byxor. Tunikor också. Jag älskar finkläder, typ klänningar och så, fast de använder jag ju inte så ofta.
Fråga 8. Vad har du för intressen?
Gymnastik, gymnastik, gymnastik. 24/7, det är typ mitt liv. 4 dagar i veckan, men det är ju också super kul. Fast på fritiden är jag med vänner.

Jag orkar tyvärr inte skriva klart alla frågorna, snart faller mitt huvud ned i datorn. Men hoppas att ni har fått svar på några frågor hittils. Fortsättning följer... xD PUSSAR OCH KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har också gott gymnastik och håller fortfarande på med de lite grann :) Lycka till"!

2009-01-04 @ 00:07:50
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0