till startsidan

Vår lärare, till Britney Spears?

Tja! Jag har precis kollat på en film med Towe. Det har varit kul. Fast hon har gått hem nu!
Idag gick vi till skolan en kortis bara, vi kollade på några i vår skolas musikal, den var asskön, våran lärare hade en peruk och en blå balklänning, hahah, han skulle vara Britney Spears! Efter det skulle alla gå hem. UTAN dom som inte hade kommit på kockduellen, d.v.s. jag och Evelina, så som straff fick vi städa hela skolan, fast vi fuskade lite, hehe! Tillslut fick vi iallafall gå hem och jag och Towe stack och shoppade. Köpte en ny BH, ska ta kort sen. + ett par kalsonger till Jacki (julklapp).
Efter det åkte vi hem till mig och kollade på film och nu sitter jag här ensam och hör pappa skrika att jag ska hjälpa till att duka, bäst jag skyndar mig, jag skriver mera sen! PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0