till startsidan

Ett bra:igt inlägg

Godmorgon!
Igår hann jag inte skriva eftersom jag hade träning ganska sent & kom hem ganska sent! Men nu skriver jag ju, så det är ju suuuperbra!
Det gick jätte bra på träningen igår. Jag körde en volt jag förut var rädd för & nu gick det jätte bra. Jag körde också andra bra saker & var på bra hurmör hela träningen.
Det blir ett ganska kort inlägg eftersom jag märkte att jag låg efter lite i tidsplaneringen. Ungefär 5 minuter & dom kan bli svåra att ta igen, men jag får väl snabba på då!
Idag blir det en rolig dag i skolan. Bild, Svenska, SO, roligt va?? Också får vi ju hem våra omdömmen idag, aaaaaah! Fan vad läskigt, men det har nog gått bra.
Har ni tänkt på att jag har haft många bra:n i detta inlägg, haha! fem stycken!
PUSSAR & KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0