till startsidan

Skvaller, skvaller, skvaller!

"Jag gör Duffy gravid om hon kommer nära"

Kid Rock har ett aningen märkligt sätt att uttrycka beundran

Duffy borde kanske lyda Kid Rock råd att hålla sig på avstånd - rockstjärnan är nämligen så tänd på "Mercy"-sångerskan att han svurit på att han kommer göra henne på smällen om han får chansen.

Kid är alldeles tagen av Duffys charmiga 60-tals look och sound, och han är heller inte sen med att erkänna sina lustar:

- Jag träffade henne nyligen, men jag sa åt henne att hålla sig borta från mig, annars kommer det sluta med att hon blir gravid, säger han till den Daily Star.

- Jag gillar vissa Duffy-grejjer eftersom det är väldigt nostalgiskt för mig som ett Motown-fan. Det är skönt att höra de här rhythm and blues-tonerna blandat med lite nytt. Det har fått mig att tänka på att göra det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0