till startsidan

Towe ska få en kurs i klockor i julklapp...

Nu har jag badat klart & fixat mig. Det tog längre tid än väntat, menmen, I'm here now! Towe ska komma hit, vet inte vad vi ska göra men något kul blir det väl alltid. Kanske någon film? Jaa, vi får väl se. Hon ringde mig typ för en timme sedan & sa att hon skulle komma om 20 minuter, men hon har fortfarande inte kommit den segisen! Jag tror jag ska köpa en kurs i klockor till henne i julklapp, det skulle ju behövas!
Jag ville bara skriva en sak som är så sant. När man får en dum kommentar av någon så är det den som gräver i hjärtat, det är den man går & tänker på, en timme, en dag, en vecka, eller kanske t.o.m en månad. Det är den dumma onödiga kommentaren man tänker på istället för de 4 positiva snälla kommentarerna! Sluta klaga på folk, ta dom som dom är! & för guds skull, ta inte åt dig av en onödig kommentar, ta åt dig av de snälla, positiva kommentarerna!
Pussar, nu kom Towe precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0