till startsidan

Ungen pussar mig på fötterna!

Godmorgon. Igår var det precis en månad kvar till jul, åååh, vad härligt, jag längtar! Igår efter skolan gick jag hem till sötungen Tows, vi åt mat (ovanligt va?) & lekte med Towes pappas tjejs dotter, som är...ööh, 6 år? kanske. Vi sprang & gömde oss för henne & hon försökte pussa mig hela tiden. Tillslut kände jag mig som en riktig prinsessa, hon började pussa mig på fötterna den lilla ungen! Sen skulle vi gå till bussen & då ville hon följa med, fast vi fick tvinga henne att gå in igen. Tillslut lyssnade hon! På busshållplatsen började jag & Towe lägga oss i snön, det var jätte kul, haha! Annoow tog bilder men dom finns tyvärr på Towes mobil, så dom kan jag inte få tag i!
Vet ni en bra sak?? Ifall jag slutar bita på nagelbanden (jag är inte en kannibal, hehe) före årsskiftet, ska jag få en kamera eller en mobil, det lutar mot en bra kamera, eftersom det är så skönt att slippa vara försiktig om mobilen!
Nu ska jag gå och fixa mig. Idag blir det flätor, jag tar kanske bilder! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0