till startsidan

Shopping med Tows

Godmorgon kära blogg!
Igår hann jag inte skriva, jag & Towe åkte & shoppade igår. Det blev ett par leggings, som ser exakt ut som jeans, as balla! + en lite längre svart tröja från Gina. Jag är suuuupernöjd & det får bli min dagliga outfit idag!

Jag får inte upp bilden som vanligt men bilder tar jag antagligen idag! Så ni KOMMER få se kläderna! Vi hade jätte roligt & efter shoppandet åkte jag & tränade. Det gick jätte bra. Jag känner mig as laddad inför JSM!
Idag ringde inte klockan, men som tur var ringde papi, fast typ 10 över 7 så lite försent, men bättre sent en aldrig!
Idag är det slöjd, vilket är superkul! Det är en ganska kort dsag i skolan, men träningen ikväll! Jag är pågång, jag är laddad, jag är täänd! :)
Nu måste jag göra mig iordning mig! Puss!

Kommentarer
Postat av: JOANNA

naw tack<3

2008-11-21 @ 17:36:02
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0