till startsidan

Första advent & ingen snö!

Godmorgon mina underbara läsare!
Idag ska jag absolut inte göra någonting, förutom möjligtvis lite SO-NO-uppgift, vilket är tråkigt, men nödvändigt! Jag kommer nog bli själv hemma ett bra tag senare. Vad ska jag hitta på då ra??
Här kommer förresten bilderna från baket igår!

Visst ser det ut som myrägg? Men rischoklad ska det bli!

Nu ska dom bara ut i kylan, sedan färiga att äta...mums!


Smörkola ska det bli, den blev ganska hård, men god!
Det blev ett (ganska) lyckat lyckat bak, det enda felet var att kolan blev hård som tusan!
Idag ska jag kanske göra lite ischoklad, det blir så himla gott, visst är det äckligt när man inte gör dom själv, köpta smakar ssip (läs baklänges).
Idag är det förresten första advent & ingen snö alls. DÅLIGT! Men idag blir det väl till att ställa julstakar i fönstrena & skapa lite julstämning.
Jag skriver med största sannolikhet snart igen! PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0