till startsidan

-Towe, visst har vi ungefär samma tutthöjd?

Hej kära blogg. Imorse får jag skjuts av pappa till busshållsplatsen. Jag sitter där ett tag, 10 minuter & bussen har inte kommit, 20 minuter bussen har fortfarande inte kommit, efter 30 minuter går jag upp mot skolan och det visar sig att bussen har kört i diket, haha, smart va? Njaae, inte så jätte.
Så vi fick ta nästa buss, en timme efter. Då skulle tre andra klasser också på så alla klasser bara pressade sig in i bussen, det blev typ slagsmål, men jag puttade & puttade, visst fick jag en sittplats. Sen åkte vi förbi alla stationer, haha, ganska kul. En i klassen liftade och fick åka med en taxi, gud jag skulle aldrig lifta. :)
En timme försenade ledde till att det inte blev någon skridskor, vilket var superskönt. Men bad blev det ju. Inte jätte roligt, men helt okej, vi övade på att livrädda typ.
Jag sa en sak som fick Towe att skratta som tusan, men egentligen var det ganska tråkigt. Jag sa:
-Towe´, visst har vi ungefär samma tutthöjd? Hehe.. 

Okej, vad håller jag på med??

Wooohoo, snurr,snurr!

Efter skolan gick jag och Towe hem till Towe, där kollade vi på Eva & Adam - Fyra födelsedagar och ett fjasko. Det var jätte kul, det var ju så länge sedan jag såg Eva & Adam. Sedan när jag skulle gå hem vaxade jag Towes ben, haaha, det var jätteroligt, jag tog tejp & sedan drog jag, tihi.

Okej Towe, kolla bort, ett, två, tre, AAAAAAAAAAAAAAOOOUU! :)

Nu ska jag kanske göra lite läxor, sedan kolla en liten stund på Beck, som jag lånade av Tows idag & sedan kolla på Bonde söker fru.
Förresten är det super kallt inne i huset idag igen eftersom vi inte har ngn uppvärmning, bara några få element. Brrrrrrrrr...
PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0