till startsidan

Vem kommer mammorna välja?

Hejsan svejsan! Har ni haft en bra dag? Jag har väl haft en bra dag, fast ganska ohändelserik. Jag har kollat på en Morden i Midsomer, TV, gjort lite (med betoning på lite) läxor. Jag håller på med det nu, det går väl sisådär, känner mig väl lite stressad, men jag hinner, det fixar sig.
Jag har tyvärr inte tagit några bilder idag, men vad är det för idé att ta bilder när man inte har något att ta bilder på?? Inte så jätte stor va?
Just nu sitter jag & chattar lite med älsklingen Ceci, men ska snart gå ner & kolla lite på säsongsfinalen på Ensam mamma Söker. Undra vem dom väljer mammorna. Det är redan ganska uppenbart på vissa av dom, men det ska ändå bli spännande att se. Efter Ensam mamma söker blir det väl antagligen lite mys framför Wallander - luftslottet, I think. Jag tror inte jag orkar att titta på hela men vi fårväl se.
Nu går jag ner jag, PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0