till startsidan

Man kan jämföra mig med Bambi. På hal is alltså!

Tjenixen! Jag har precis dushat i kallt vatten! Vi istallerar om till typ bergvärme, så idag har vi ingen värme & jag behövde verkligen dusha håret också. Så jag har stått upp&nerböjd över badkaret & källt rinnande iskallt vatten, skönt va? Så nu går man runt & fryser som tusan!
Idag har jag vart i skolan som vanligt, vi planerade lite för "Kockduellen", som är en tävling för 7:an, 8:an, 9:an, man ska laga så god mat, så dömmer man på olika saker. Vi ska förmodligen göra wok, mumsigt va? Fast vi är fem stycken i gruppen, så allt är man inte direkt överäns om. Menmen, det funkar.
Idag köpte mamsen en ny digitalbox som man kan spela in med, så nu kan jag ju spela in Wallander, eftersom jag inte pallar vara vaken på söndagar! Jag vill alltid spela in & nu äntligen kan jag ju det, wiihaa!
Imorgon är det skridskor & simning med skolan som gäller, ganske kul, mmen jag är som bambi på hal is när det gäller skridskoåkning alltså, bara jag kommer ut på isen så ramlar jag, haha! Simning är jag ju bra på eftersom jag har simmat förut, jag spöar hela klassen! :)
Nu ska jag kolla klart på House & sedan ska jag snusa gott,(Line & Fille, remember?). Ingen annan fattar nog än dom! Pussar min älskade blogg. Sweet Dreams! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0