till startsidan

Mc' Donalds' + Rikskuponger = VÄRDELÖST!

Tjuuh!
Hur äre? Haft en bra dag? Det har iallafall jag!  Jag har varit i skolan från kvart i nio till 10 över 3, inte så långt, jag vet. Efter det gick vi till MackeDonken, jag blir så himla irriterad. Jag hade en rikskupong, min mat kostade 32 :- & jag hade en 50 :- rikskupong & jag fick inte tllbaka pengar för att de sa att de inte hade några kvar, han kollade ju fan inte ens. De är så lata, men å andra sidan fick jag en glass då istället & det är ju aldrig fel!
Jag ska gå ner & kolla lite på House, det är ju ganska bra, särskilt huvudrollen, asså Doctor House. Nu har jag inga prov att öva på, men imorgon är det tävling, jag är jätte nervös, jag ska tävla på fett nytt ristående för första gången, ÖNSKA MIG LYCKA TILL! Idag i skolan örde vi en rolig lek, man skulle stoppa in massa frukt i munnen sen sjunga så skulle man gissa vad det var. Vårt lag vann alla gånger,haha, de andra hade inte en chans mot oss!
  +           

                                                                           =
                                                                   VÄRDELÖST!

PUSSAR & KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: RL

oh var får man dessa rikskuponger ifrån? ;P

2008-10-22 @ 18:11:57
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0