till startsidan

Bak för fullt!

Jag jobbar med headern och jag är hittils jätte nöjd! Jag vet att jag skrev nyss men jag kan faktiskt inte hålla mig borta från bloggen!
Jag och papi bakade precis smulpaj-blåbär! Smeten var iallafall supergod så jag får väl se hur slutresultatet blir! Den blir nog god, bara vi inte bränner den! Jag bara måste ha någon efterrätt nu eftersom jag har godislöfte. En jätte dum idé, jag vet, men jag måste faktiskt bli lite nyttig! Jag måste också bli oberoende av godis. Jag måste säga att jag är grymt stolt eftersom jag har klarat mig i 2 veckor och 4 dagar! Jag har bestämt mig att jag ska äta ibland, typ på fester och filkvällar och när det liksom är lite speciellt. Då får jag inga pengar, men jag gör det ju som sagt för nyttighetens skull inte för cashen!
Lite bilder från bakningen!



Bak för fulla muggar!


Så här ser den ut inför ugnsbaket! :)


Det här är vad jag får äta istället för godis! Fettsnåla Majs crackers!

Kommentarer
Postat av: queenpeach

jag vill också baka men min ugn suger.. Kolla gärna in i min blogg och följ min flytt mot Asien :D

2008-09-28 @ 09:27:57
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: melissa

vad kul att baka :D

2008-09-28 @ 13:51:37
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0