till startsidan

Dagen!

Gud vad jag ska vara på dåligt humör alltså! Mamma är typ på as dåligt humör och då blir jag också på dåligt humör! Jag vaknade av att mitt larm som jag tydligen inte hade stängt av sen förra helgen, det var typ en låt om en brandman, halv 9 var klockan, men det gjorde inte så mycket för jag skulle ju ändå gå upp för att träna! Det gick inte så bra, men jag hade inte ont i hälen iallafall! Nerverna börjar komma till torsdagens tävling! Det kommer nog gå bra!
Jag har verkligen inte gjort någonting sedan jag kom hem! Mamma försökte ladda ner en massa saker från LimeWire men det funkade inte och då blev hon skit sur och pappa  fick fixa det sedan och jag tror att det fungerar nu! Nu måste jag ner och äta så jag uppdaterar alldeles strax! PUSSAR!


Update: Nu har jag ätit klart och gissa vad det blev? Gissade du på lax så gissade du helt rätt! Lax med potatis och god sås! Nu är jag faktiskt på bättre humör, och vet ni, mamma med! Är det några roliga program idag då? Jag ska göra en header nu och sedan läsa lite, vi har fått en bok som heter typ född till att vara hjälte, den verkar vara sjukt dålig, men det är väl bara och bita ihop och läsa, men den är 426 sidor lång! Hoppas den är bättre än vad den verkar vara! Igår installerade jag Adobe Photoshop och är jätte nöjd, men jag är inte så duktig än men jag lär mig nog så småningom!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0