till startsidan

Där står jag och plingar som en idiot!

Hej! Åkte bussen hem och en i min klass var också med och jag ställde mig upp och kramade henne och tänkte att jag skulle då av så då ställde jag mig framför dörren och bussen stannade inte vid min busshållplats så jag skrek  hallå, jag skulle faktiskt av här! Han verkade inte lyssna också kollade jag på plingan och jag hade ju inte plingat och där stod jag och skrev att jag skulle av som en idiot! Då fick jag gå av vid nästa och gå, det var inte jätte långt som tur var! Idag hade vi spanska och det var så kul asså, det är det alltid. Det är inte för att Spanska är roligt utan för att vå lärare är as rolig, fast helt mysko, han ritar typ upp hur vi ska göra läxan, han går inte att beskriva, han är bara helt retard, fast på ett bra & roligt sätt! Nu ska jag gå ner och kolla på Anna Phil som började för en mint sedan och kanske äta lite chockladmousse från gårdagen! MUUUMS! Ha det bra, skriver inte ikväll, jag kommer hem väldigt sent, men jag skriver imorgonbitti! PUSSHEJ! <33

Kommentarer
Postat av: towe

min älskade emma, hon är klantskalle ibland! :D jag älskar dig! kramar

2008-09-25 @ 17:13:33
URL: http://iqblondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0