till startsidan

I think i´m crazy

God morgon! Jag är nog väldigt konstig egentligen, jag ville att pappa skulle väcka mig 6.42, jag vet inte varför men jag ville inte bli väckt kvart i för då kan det bli tidigare och ja, finns det någon som är precis som jag, haha. Jag blev tyvärr väckt 6.44 så det var faktiskt 2 minuter fel! Idag har vi spanska, tråkigt, men det är bara idag sen är det fredag och då är det ju nästan helg, läängtar verkligen! Imorgon har vi också slöjd, som jag tycker är jätte kul! Nu måste jag gå och göra mig iordning! Igår hade jag 16 besökare. Idag satsar jag på 17! Mitt mål denna eller nästa vecka är att få 20 besökare, så besök nu bloggen RIKTIGT ofta och kommentera gärna, både gott och ont! PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0