till startsidan

Två olyckor en och samma dag! :o

Den här dagen har varit helt knäpp! En tjej fick ett helt skåp över sig och svimmade, inte så konstigt asså? En annan tjej hostade blod, hon hade typ ett sår i halsen, as skumt!
Vi har haft SO hela dagen typ och vi har fått en uppgift och vi hade tydligen gjort helt fel med den och börjat med en extra sak man skulle prioritera till sist, hah inte så lyckat. Vi fick då lite panik men vi har jobbat på bra och ligger nu ganska långt fram i uppgiften!
Jag och T ritar altid på tavlorna och alla stör sig jätte mycket på det, men vad f'n det är ju roligt!
Dag lägger också ut Dagens outfit alldeles strax för jag tror inte jag hinner ikväll.  Snart ska jag åka med bussen och träna lite. Det ska bli superkul men jag är skit nervös för torsdagen. Både matteprov & tävling. Jag känner mig inte riktigt redo än, men det kommer jag nog vara på Torsdag. Positivt, positivt, positivt! Är man det brukar det ju gå bra, eller hur??
Nu ska jag lägga in Dagens Outfit & förhoppningsvis hinner jag skriva ikväll också! See you later! <33


E & T har ritat en liten kycklingfamilj! :)


T, serriöst, JAG ÄLSKAR DEJ GUMMAN! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0