till startsidan

Skäll på Telia!

Har ni precis som jag inte kunnat gå in på datorn idag? Telia hade något fel & sa att det skulle fungera att gå in på datan igen klockan 14.00, gick det? Nej, varför säga 14.00 när de menar 14.00 + några timmar till! Fy skäms på dom.
Jag har iallafall haft jätte roligt utan internet ändå! Towe kom hit och vi hade jätte kul som vanligt! Vi såg på en film jag hyrde igår. Utan spår hette den och den var ganska läskig, men verkligen jätte bra, den bara måste man se! Jag undrar ifall Towe såg någonting eftersom hon satt med en kudde framför huvudet i stort sett hela filmen. Höhö! Efter vår lilla filmtajm gick vi och åt lite lunch, gårdagens Thaikyckling. Sedan satte vi oss framför datorn och fungerade internet, svar: NEJ! Då bestämde vi oss för att spela lite Zoo Tycoon. Gud vad länge sedan det var vi spelade det! Det var jätte roligt, men det gick inte så bra! När klockan var 16.15 ville vi göra någonting annat och då fungerade internet, men vi gjorde en annan sak, jag vet inte vad det heter, men det är från london och man kan klistra på en massa glitter grejer och så, ni fattar såklart inte, men det var roligt iallafall!
Sedan gick Towe hem och nu har jag hjälpt pappa med maten - köttgryta. Det var faktiskt ganska roligt!
Nu ska jag lägga in min nya header som jag är otroligt nöjd med!
MÅNGA PUSSAR & KRAMAR EMMA!


Zoo tycoon 2! :)


Utan spår, en sjukt bra film som är ett MÅSTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0