till startsidan

Vilken dag asså!

Hej bloggen! Idag har det hänt mycket! När jag kom av bussen mötte jag Towe och några till så gick vi till brandstationen och hade bara tråk, det var ngn himla brandman som skulle berätta om hur det var att vara brandman och vad man skulle göra ifall man typ behövde ringa 112 elr något sånt, jag fick STÅ upp i en halvtimme, bara liite jobbigt asså!

Min brandman, höhö, (a)                                                                              Branddräkter??!

Efter den tråkiga, men säkert nödvändiga brandstationsbesöket gick vi ner till idrottshallen, där väntade vår idrottslärare och berättade att vi skulle spela personer i en bussolycka och att 9:an på skolan skulle komma ner och (försöka) rädda oss, eller typ leka ambulanser! Vi slet sönder våra kläder och målade rött som sår och hälde ketchup på, 2 stycken hoppade i det iskalla vattnet för de skulle låtsas att de var chockade, det var riktigt roligt men 9:orna SÖG rent ut sagt, jag hade brytit benet och dom bara tog på lite bandage och sen var det bra, höhö! Det var jätte roligt och då hade redan halva skoldagen gått, skönt! Här kommer lite bilder på "De bussolycksskadade personerna"


Help me, i'm dead! (soon) haha!                                            Mitt sår, det borde stå FEJJK på bilden!
       
KAOS! Visst är vi snygga? Hahah, NOT!

När vi kom upp, luktade jag mig till att det var fisk, bläää, vi åt lite snabbt sedan gick vi hem till Tows och åt lika jordnötter med socker på, muuums! Sedan gick vi till lektonen, vi skulle ha NO och det var faktiskt riktigt kul! Vi gjorde massa labbar och efter 1 ½ timme började Towe och jag (sakta) men säkert gå hem till mig! När vi äntligen var framme stte vi oss och tittade på Anna Phil. Varför skulle det sluta, det är ju jätte bra! Towe gick hem redan vid halv 5 och då kollade jag klrt på Top Model 4 och sedan gick jag hit upp och satte mig vid datorn! Just nu gör jag inte mycket förutom att skriva blogg, som ni kanske förstår! Ska nog göra en ny header, PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: towe

thaha, vi är asheta ju ! :D kramar

2008-09-25 @ 17:12:41
URL: http://iqblondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0