till startsidan

Ta mig till toppen!

Hej! Känner mig just nu nere på botten, snälla ta mig till toppen genom att besöka min blogg och kommentera! Allt suger just nu, mamma är på dåligt humör och jag måste hitta fula kläder (sådanna jag inte är rädd om) jag kan ha till imorgon för vi ska typ till brandstationen och göra något tråkigt säkert! Idag har det inte hänt mycket, förutom att det har vart jätte tråkiga lektoner! När jag kom till träningen blev jag glad igen och vi plockade fram alla redskap på 10 minuter, vilket rekord asså, det brukar ta typ 25 minuter! Det gick väldigt bra på trampetten men när det blev dags för tumng fick jag ont i hälen (vet inte vfr) och just nu vill inte mitt tanjentbord funka och, bläää! Nu måste jag nog sluta innan jag slår söner hela datorn! PUSS O BAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0