till startsidan

Bilder från Vecka 4...

Godmorgon!

Jag säger godmorgon även fast jag vaknade för cirka 3 ½ timme sedan. Jag vaknade tidigt och kunde inte somna om, konstigt, men skönt iochförsig.
Idag kommer Amanda och Sara hit. De kommer om en halvtimme och jag gissar på att jag måste gå och hämta dom, så jag får väl gå snart. Jag har varit lite extra duktig idag eftersom att jag damsög hela mellanvåning, plus att jag har städat hela övervåningen. Så det är bara nedersta våningen som ser förjävlig ut nudå. Men Amanda och Sara får klara sig, jag tror inte att de kommer att dö, eller det hoppas jag ju inte iallafall.
Jag laddade in lite bilder som jag tagit den här veckan. Så här kommer några av dom!


Jag och Linnea åker skridkor förra söndagen, och jag försöker vara något proffsig, jag lyckades INTE, utan höll på att bryta alla benen i kroppen.


Thaha, jag var så måndagstrött jag! Men vem var inte det?


Ååh, tjejer. Vem vill inte ta en bild en solig onsdagsförmiddag med två underbara tjejer?
Jag måte ha sagt något väldigt spännande eftersom att båda sötisarna står och kollar på mig!


Jag är glad, about what? Jag kommer faktiskt inte ihåg!

Ja, det var väl de bilderna som är bäst av de 2000 jag tog.  Det har varit en super-vecka verkligen.

Det kommer ännu ett inlägg med Dagens Outfit. Om typ två minuter! Det blir nog inte så mycket bloggande idag, eftersom att Amanda och Saruu ska komma, men ha en bra dag iallafall! PUSSAR PÅ ER! <3

Kommentarer
Postat av: towe

okej, visst! Hur mår du då ? kramar, älskar dig! :D

2009-01-24 @ 12:37:03
URL: http://iqblondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0