till startsidan

Disktrasor i fejjan!

Hej sötnosar!

Jag har varit så trött hela dagen och höll på att somna på första lektionen typ. Och jag blev ju inte direkt piggare av att träna hårdträning med en massa styrka idag.
I skolan har vi haft en del tråkiga saker, som Samhällskunskap och lite sånt. Men vi fick sluta tidigare, ett stoooort plus.
Så jag gick hem till Towe innan jag skulle med bussen! Vi åt lite, sen blev jag konstigt flummig (jag var nog för trött), så jag började kasta upp en gammal disktrasa i Towes fejs, fräsch jag är va? Men Towe ville ju såklart hämnas så hon tryckte trasan i mitt fejs, också fortsatte vi. Sedan stoppade jag kaffevispen i Towes tuttis, hahaha, gud vad jag skrattade då, det var super kul.

Det verkar som om nästan alla har fobi för spindlar, det var ju en fråga som jag hade i tidigare inlägg. Jag gillar inte heller spindlar men jag har ingen direkt fobi för dem. Jag gillar dom verkligen inte, men de är ju inte det värsta jag vet.
Idag i skolan blev det en bild tagen av Towe, http://www.iqblondinen.blogg.se/ som hade lite tråkigt på mattelektionen.
Gå in på hennes blogg, jag garanterar att den är super söt OCH bra!!!

Tråkigt på lektionen.....
Nu ska jag läsa lite, sen slagga.... Jag är som sagt super trött! Sov gott mina vänner! PUSS" <3

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv: tacksötnos :D jag tränar på friskis :)

2009-01-27 @ 21:56:14
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0