till startsidan

Genrer och slöjd!

Hejsan!
Nu är jag äntligen hemma från skolan! Skönt, det är helg nu. Jag har haft det bra i skolan. Fast på slöjden hann jag inte göra så mycket. Vi gick typ igenom hur man ska använda strykjärnet. Haha, det var ju lite kul! Or not! Men tillslut fick jag börja jobba med min snygga klänning. Jag har inte börjat klippa och sy ännu men det kommer jag att börja med nästa gång, den kommer säkert bli jätte fin.
Vi hade också Svenska och satt och berättade alla genrer och sånt som fanns i typ böcker och filmer. Typ, komik, romantiskt, rysare, triller, science fiction, osv. Så skulle vi säga vad som var typiskt för genren. Och gissa hur lång tid det tog? 1 och en halv timme, hela lektionen asså! Haha, det var inte kul, men helt okej då!
Tävlingen ska jag avsluta nu. Och jag kan säga att jag är besviken på en tjej. Hon anmälde sig och sedan skriver hon aldrig inlägget utan skiter i det och nu skriver hon att hon inte ville göraa det för att min blogg inte var så "känd". Så dåligt. Jag kan inte tvinga henne, men jag tycker ändå att hon borde gjort det, eftersom att det var hon som ville vara med. Det var ju inte direkt jag som ville ha henne med. Men det är ju inte mitt problem! HAHA! Jag bryr mig faktiskt inte om henne, men det är ju alltid tråkigt!
Senare kommer det bilder från idag! Fast då måste jag gå upp på min andra dator.!  PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0