till startsidan

Graaf = Desperat?

Hejsan! Det blir bara ett snabbt inlägg nu. Eftersom att jag ska ner och fortsätta kolla på Let´s Dance,  Hasse Aro är ju verkligen sämst, och Alling är ju bäst.  Hittils asså. Jag tycker att Magdalena Graaf är lite desperat som t.o.m "strippar", eller strippar kanske man inte riktigt kan kalla det, bara för att få röster. Precis som jury-Maria sa, onödigt liksom att göra det ifall hon kände sig så obekväm att direkt efter tog hon på sig sin partners kavaj, då tycker jag att hon kunde skita i det. Men jag gillar egentligen inte att sitta och märka och dömma på en massa saker, men det verkade så uppenbart.
Nu måste jag gå ner och kolla igen! PUSSAR OCH KRAMAR! Det blir något mer inlägg innan det är dags för läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0