till startsidan

Inga lärare, vi är fria!

Hejsan alla! Idag har det ju tyvärr inte blivit mycket bloggande inte. Det visste jag eftersom att jag skulle hem till Towe efter skolan och sedan direkt till träningen och kom hem nu. Så jag är ledsen, men det får jag väl ta igen imorgon.
Jag har iallafall haft det bra idag. Har ni? Allt bra med er? Vi fick sluta en timme tidigare också, så då blev jag extra extra glad. Idrottsläraren hade sjuka barn som vanligt så vi kunde inte ha lektion, såååå tråkigt (Eller inte...). Vi hade lite matte, och FT (man får göra vad man vill inom skolan). Jag, Towe och Anna ska åka till en Synagoga för ett arbetete helt själva utan lärare på skoltid, så himla najjs asså. Inga lärare, vi är fria.
Imorgon är det fredag och det ska bli så himla skönt asså. Jag älskar fredagar, då har man en hel helg att se fram emot. Jag har egentligen inget att se fram emot, eftersom inget är plannerat, men en helg är en helg, helt underbar. 
Jag får väl hitta någon som kan göra något. Annars får jag väl bara gilla läget och ta det lungt.
Nu måste jag faktiskt sova, jag är så himla trött nu! Pussar mina vänner! <3 

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

dett är skönt när någon lärare är sjuk och man får gå hem, men egentligen är det bara man själv som förlorar på det, menmen! :)

Ha en underbar start på helgen!

2009-01-16 @ 15:36:21
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0