till startsidan

Kanske får se Towes söta lil sis'

Godmorgon gott folk! Idag kommer det kanske inte bli så många inlägg eftersom att jag ska träna sent ikväll! Efter skolan ska jag kanske till Towe och kolla på hennes söta lilla syster som hon fick i måndags!
Nu kanske det också blir ett ganska kort inlägg, eftersom att jag ska gå snart och måste diska, och ska försöka komma ihåg att ta med en massa saker, och ifall jag blir stressad kommer jag glömma ALLTING!
Idag har vi ingen idrott, så jag hoppas att vi slipper lektionerna och får gå hem tidigare. Det skulle vara super skönt!
Vi har ganska roliga lektioner, matte, FT ( man får göra vad man vill som har med skolarbete att göra), sedan har vi ju idrott, fast det ska vi ju inte ha! Så jag vet inte riktigt!
¨'Så här ser jag ut idag:

Idag har jag håret i en toffs. Bilden är lite konstig, men jaja...
Nu måste jag nog gå mina söta läsare. Ha en bra dag. Jag kanske skriver ikväll, vi får se! PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: evelina :)

vad fin:)

2009-01-15 @ 12:07:04
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0