till startsidan

Mamma-dotter dag!

Hejsan mina vänner. Ledsen för lite bloggande idag. Imorse fungerade nämligen inte bloggen, det stod Sidan kan inte visas.
Idag har jag iallafall shoppat och kollat på Bio med mamsen. Det har varit jättemysigt, en riktigt mamm-dotter dag. Jag hittade så himla mycket kläder så det är inte sant. Men jag tänkte faktiskt lägga in bilderna imorgon då jag kan ta lite bilder, eftersom det är så mörkt nu så blir bilderna inte så bra. Vi såg nya Wallander-Hämnden, den var sjukt bra, den överraskade mig lite, visst trodde jag att den skulle vara bra, men inte såhär bra. Det var extra läskigt att se den på bio med ljudet och allt.
Jag är ledsen att jag inte har angagerat mig i bloggandet idag. det leder ju också till väldigt få besökare, bara 8 stycken, usch och fy. Imorgon tar jag nya Blogg-tag och har som mål att ha över 50 unika besökare, det SKA väl gå.
Nu måste jag gå ned och äta, det blir Thai-kyckling och sedan ska jag kolla på Körslaget, det blir säkert något mer inlägg idag! PUSSAR MINA SÖTA! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

mys med bio!

2009-01-18 @ 10:08:54
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0