till startsidan

Mot Skövde och Göteborg?

Hejsan på er!
Nu blir det ett snabbt inlägg, jag vet att jag nästan alltid skriver det också blir det ett långt inlägg iallafall, men nu vill jag sova eftesom att jag inte fick så mycket sömn inatt då jag var uppe och trodde att jag skulle spy.
Idag skulle vi som sagt och intervjua en judisk tjej. Det gick bra, men vi var inte alls bra på att hitta. Vi kom till ett tåg där det stod att det gick mot Skövde och Göteborg. Det var rätt spår trodde vi, men vi tänkte efter lite och vi skulle ju inte alls till Skövde eller Göteborg, så vi tog vårt (lilla) förnuft till fånga och gick inte på tåget. Tillslut hittade vi efter att vi hade frågat ungefär 10000 stycken, men men, det är ju bättre det än att virra runt och inte fatta var man är!

Nu måste jag gå och sova lite, för jag är dödstrött! PUSSAR och gotnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0