till startsidan

Skidor idag!

Godmorgon mina v'änner!
Undrar ni varför jag är uppe så här  tidigt?
Joo, jag ska nämligen och åka skidor med skolan! Men mest av alllt med Towe, haha <3 Och Annoow hänger ju såklart med hon också!
Towe har aldrig åkt skidor, så det ska bli lite nervöst hur det ska gå, men jag är säker på att det kommer fungera, Towe är ju snabblärd, *HOST* , nej älskling jag skojade!
Jag svarar på alla era kommentarer ikväll när jag kommer hem, alltså ca, 20.00, för jag hinner inte nu, jag ska gå om typ 20 minuter!

Såklart, FLÄTOR när det är skiddags! Pippi Långstrump!
Nu ska jag g¨å, PUSSAR! <3


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Tänkte kika förbi och tipsa om min tävling där du kan vinna priser värda 700kr. Kika in du med :-)

2009-01-30 @ 13:27:12
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Sv: Jo, jag håller med dig. :)

Ska inte göra något speciellt idag. Bara ta det lungt här hemma. :) Själv då?

Postat av: Anna

Hej,

Bussigt, 'hänger med' , vill du inte att jag ska vara med DIN Towe?

2009-02-03 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0